Mikrotik - DHCP konfigurace

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Únor 5 22:02:08 CET 2021

Ooooo jak brutalne jednoduche. Mne nedoslo, ze DNS servery (stejne jako GW
a kde-co-mozne-dalsi u DHCP) jsou proste jen options a ty v te karte
statickeho lease nastavit jdou. Ale jak rika autor: "Nikde jsem nenašel
tuto problematiku, a tak vznikl tento článek". Ja ji prave taky nenasel a
ty options mi nedosly.
Kazdopadne diky, rano vyzkousim, ale na 99.999% to bude bez problemu.
Dekuji
BR,
Marek