Modul s Xilinx Zynq

Pátek Únor 5 18:03:20 CET 2021

Diky vsem za odkazy, to by slo, zatim je to takova spis rozvaha jestli
by byla cesta to pouzit nebo dat extra FPGA a modul s linuxem. Pred
rokem a neco jsem si s tim hral a vypadalo to, ze na to vyrobce
poskytuje free vyvojove prostredi, jak ARM, tak FPGA, je v tom nejaky
hacek, omezeni nebo to vubec seriozne pouzit nejde?