RE: Jak funguje mikroměnič?

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Únor 5 15:20:45 CET 2021

Ja mam prave taky spatnou konfiguraci. Barak strecha vychod zapad coz by I slo jenze na vychode mam les ktery me stini takze nic. Samotny zapad nic moc a na jih mam jen fasadu. Uz jsem sice videl FV panely I na fasade, ale vypada to strasne.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Záruba
Sent: Friday, February 5, 2021 1:09 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Jak funguje mikroměnič?

Moje situace je trošku atypická. Já mám malý zastřešený bazén, plochá střecha je z komůrkového plastu. Bylo tam v létě taky 60 stupňů. Nechal jsem udělat markýzu, která jezdila nad celou střechou. Fungovalo to jen částečně a po třech letech odešla a oprava byla odhadnuta na 80 000 Kč.
To se mi zdá dost nesmysl, takže chci na střech dát několik panelů, které jednak zastíní, jednak něco vyrobí. A když z ceny odečtu tu opravu, budou nejspíš skoro zadarmo. No a pokud by to mělo při plném slunci třeba 1,5 kW, utáhlo by to malou klimatizaci, která by tam zadarmo chladila. A když nebude třeba, tak by se proud využil doma.

Martin Záruba