RE: Zaèínáme s Atmel Studiem - kontrola

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Únor 5 03:13:53 CET 2021

Díky za poznámky.
K těm závorkám: Ona je to poznámka právě k řádku kde ta závorka není, za to je plnohodnotně nahrazena = a ; Základní myšlenka je upozornit, že tam ta závorka obvykle bude potřeba. Alej ve složitějším programu bych ji tam dal, očekávaje, že později může přibýt + a další závorka.

Nevím jak to má slovenština, ale v češtině se normálně používají nevyjádřené podměty a přísudky. Zrovna tady se mi „je“ nechtělo opakovat.

Obrázek nechyběl, ale měl v názvu + a to se nelíbilo webserveru, nebo co. Přejmenoval jsem na –, stejně změnil URL a už funguje. WTF? Nevíte někdo, co by mohlo být za problém?

Předpokládá se kombinace s online výukou, ale doufám, že to většina rozchodí ještě o víkendu, abychom na kroužku mohli řešit probramování.

PH

Od: Jan Waclawek

- funkde

- "na tretim bitu od konce" takto by som to nenapisal, je to piaty bit a
zodpoveda to pinu PB5

- cyklus *je* nekonecny (chyba sloveso, takto tomu nie je prilis rozumiet)

- _delay_ms(*100*); - Èeká *200* milisekund

- procesru

- chyba obrazok za "nejake drobnosti okolo"

- komentar hovori, ze okolo << pouzivame obvykle zatvorky, a zdrojak pri *
ich nema. Bolo by asi vhodne ich dat vsade, ak raz uz zavadzas pravidlo (s
ktorym plne suhlasim)

- chyba nejaky obrazok na konci, neviem co to je

Inak velmi pekne. Predpokladam, ze budes pritomny, aby si zodpovedal
pripadne otazky. Ja mam nutkanie k uplne kazdemu riadku v hentom texte (s
vynimkou toho co sa tykaju konkretnosti v IDE) dopisat tak zo 10 riadkov
vysvetlujuceho komentara, a tym by som to cele zabil.

wek