GME funguje prodejna PRAHA/nakup pres pult i jen na ICO ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Únor 4 08:53:34 CET 2021

diky. tak se pokouset nebudu.
nejak mi zasantrocili/nezvladli objednavku ve farnellu a do patku uz to
neklapne, tak jsem chtel zkusit nahradu.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín