Re: Problém s SPI na ATMEGA328 ?

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Únor 3 18:18:53 CET 2021

No, toto podezření jsem pojal taky :-(. Ale zatím vždy když jsem podezříval procesor se nakonec našla chyba mezi židlí a klávesnicí :-) Takže zatím hledám chybu u sebe. Jsem teď bohužel kvůli kovidu uvrtaný v Liberci a nejezdím domů. A tady mám velmi omezené možnosti. Procesor jsem vyměnit zatím nemohl a doma mám v šuplíku jen kousky ze stejné série (což je řešitelné).

Martin.

> Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 03.02.2021 17:51
> Předmět: Re: Problém s SPI na ATMEGA328 ?

No pokud to funguje na Mega8 a nefunguje na 328 pojal bych podezreni na
 nepovedeny Cinsky klon 328, zkouselo se vic kusu? Ale pokud se rozšířil
 i SW že se nevešel, tak to spíš bude nějaká SW chybička, přece jen ty
 klony jsou v arduinech celkem osvědčené...