Re: zapojení saunových kamen

Středa Únor 3 15:06:04 CET 2021

pokud jsou proudy jednotlivých fází proti zemi (ochrannému vodiči)
stejné, navzájem se vyruší. Pokud nejsou stejné, bude tam jen nějaký
malý rozdílový proud.

Až to namontuju, budu ten proud po zahřátí měřit a mohu si na zkoušku
zapojit i každou fázi zvlášť. A uvidím.

Když chybí informace, nahradí to sledování a měření... Trochu mimo toto
téma - když jsem instaloval tepelné čerpadlo, nemohl jsem nikde najít
výpočet potřebné velikosti expanzky primárního okruhu. Nakonec jsem
pracně sehnal dilataci vody s lihem a dal jsem tam na 300 l vody 18 l
expanzku. Po spuštění jsem zjistil, že ta dilatace je proti výpočtům
téměř nulová, ale má opačné znaménko ... ochlazením se tlak zvýší. Nojo,
neuvažoval jsem dilataci PEx trubek :-)

Anděl