Re: zapojení saunových kamen

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Únor 2 13:08:19 CET 2021

Diskuze na webu Elektrika na téma chráničů pro bojlery, mrazáky, plynové
kotle... nemá jasný závěr. Podle normy se to nemusí, návod výrobce má před
normou přednost, rozhodně by to nemělo být za chráničem, který je pro celý
dům nebo byt jen jeden.  Součet únikových proudů všech možných spotřebičů
už může být moc.   Já bych tam chránič dal, ale samostatný.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

út 2. 2. 2021 v 12:00 odesílatel Jiří Linhart <hw.jirilinhart na gmail.com>