OT - muj covid

ahorna na seznam.cz ahorna na seznam.cz
Pátek Prosinec 31 21:20:21 CET 2021

Dobrý večer,
pokud vím, člověk si uvědomuje, že se dusí a reaguje na to zrychlením
dýchání, když se v krvi zvedá obsah CO2, což se, jelikož jde o
kyselinotvorný plyn, projevuje snížením pH.
Jak jste to, prosím, myslel s těmi fyziky?
S pozdravem
Aleš Horna

"---------- Původní zpráva ----------
Od: Lubor Otta <butan na centrum.cz>
Datum: 31.12.2021 21:11:09
Předmět: Re: OT - muj covid

Novináři píšou že covid nějak naruší psichyku, že člověk se dusí, a neví
o tom.
Ale teď čtu o té nové rakvi na eutanázii, že člověk se tam udusí
dusíkem, a neví o tom. Prostě omdlí. A fyzici co jim quešne magnet, to
je něco podobného.
Tak se mi zdá že člověku se zdá že se dusí když má v krvi moc C02, možná
to souvisí s PH. Při tom zápalu plic se asi CO2 vyplachuje dobře, jen
kyslík se nevstřebává. Ošizení nervového systému mi přijde nepravděpodobné.
Lubor