Re: OT Sundavání nasazených věcí:-)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 31 20:49:43 CET 2021

Otázkou je, jak moc je to pravda.
Takhle story se povídá/recykluje už dlouho. V různých variantách. Poprvé
jsem ji slyšel před 30 lety na nějaké besedě se sexuologem. Ten to
podával tak, že si borec na péro nastrčil ložisko.
Tlakový vzduch by asi pomohl. Ale skoro bych řekl, že by pomohl i
jednodušší prostředek - strčit to péro do kýblu ledové vody.

PL