test TB

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Prosinec 31 20:42:49 CET 2021

Tak mozno predsa. V source Vasho mailu su odriadkovane bloky (aj
samostatne riadky) uvedene ako HTML paragrafy:

V okne HTML editora (ktory velmi nepouzivam, pisem hlavne plain text)
mam combobox a tam je na vyber:
Body text
Paragraph
Heading 1 - 6
atd...

Skuste zvolit Body text, to pridava za riadky jednoduche <br>

miro