OT - muj covid

Vladimir vladimir na hkfree.org
Pátek Prosinec 31 19:39:39 CET 2021

Ty SPO2 měřiče v nemocnici jsou trochu jiná třída. Úspěšně jsem se v tom oboru dost dlouho živil

Velmi záleží na čidle, je velký rozdíl, mezi čidlem od renomovaného výrobce a čínskou kopii. Nejenom v ceně, tam je rozdíl desetinásobný, ale hlavně co to dokáže změřit.

V principu všechny čidla v normálním  rozsahu 85% a výše měří jakž takž stejně, ale směrem dolů to začíná být rozdíl, hlavně u „špatných“ pacientů.

V principu se měří fotometricky hemoglobin, používají se dvě i více vlnových délek pro odfiltrování pozadí a tady začíná být ten rozdíl.

Těm krabičkám za pár stovek bych moc nevěřil.

Klidný zbytek roku a nový rok pokud možno bez nutnosti měření SPO2.

Vladimír

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Friday, December 31, 2021 3:58 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT - muj covid

Podle mě to ani v nemocnici nebude moc fungovat. Ale nevím, žádnou ženskou jsem tam neviděl. Moje dcery si prostě nehty odmalovaly a zkrátily.

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail:  <mailto:clexpert na clexpert.cz> clexpert na clexpert.cz

mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000

 <http://www.clexpert.cz> http://www.clexpert.cz,  <http://www.zahradniksebavi.cz> http://www.zahradniksebavi.cz

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem