Re: PF s kvízem - jména příloh

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 31 19:06:54 CET 2021

Připomnělo mi to můj boj s Linuxem: Můj script vygeneruje nefunkční BMP, já
se chci jednoduše txt editorem/viewerem podívat, jestli je na začátku BM a
jestli celkově vypadá dle očekávání. Jenže všechno vždycky poznalo že to má
bejt obrázek a pak buď řeklo, že obrázek zobrazovat nebude, nebo se objeví
error že je rozbitej. Nakonec nahráno přes flashku do Windows a po chvíli
vyřešen problém:-)

Jinak teda si myslím, že webmail to dělá dobře, uživatel nepřiložil přílohy,
ale dodal ilustrovaný text. Až TB z toho chce dělat externí soubory. Outlook
express by normálně zobrazil ilustrovanej text a žádný přílohy nenabízel.

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
"Ano. Takže pitomci jsou oba.
Pitomec 1 (webmail) to tam nasype bez jména přílohy.
Pitomec 2 (Thunderbird) tomu dá tak skvělé umělé jméno, s mezerou a
tečkou, která z čísla přílohy udělá (aspoň na Windows) příponu.
Takže defaultně chce Windows použít program, zaregistrovaný pro příponu
"1", případně nabídne hledání příslušného programu webovou službou. ;-)
Na Linuxu to asi dopadne líp, tam se na přípony moc nehraje.

PL

"