OT - muj covid

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Prosinec 31 17:09:23 CET 2021

Nemám žádný oxymetr a je mi to fakt jedno.
Tu srágoru jsem prodělal dvakrát a jsem dvakrát očkovaný.
Jestli půjdu na třetí, zatím nevím, moc se mi nechce.
Vzhledem k tomu že mám doma zdravotní sestřičku tak asi ano.
Dost jí v poslední době zlobím a tak si nejsem jistý zda mne nepošle tam
kam patřím.
Všem do nového roku jen to nejlepší a hlavně zdravíčko. Věřte mi že vím
o čem píšu.
Jindra