detekor jisticu voltcraft ms-20sf zkusenosti

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Prosinec 31 16:08:13 CET 2021

Jo jo ten mám to používám na LAN a i na elektriku, když není pod
napětím, ale když někde něco řeším, a fakt nepotřebuju vyhodit půl firmy,
kde jsou servery a tak podobně tak by se mi líbilo to co jsem posílál
protože to
jede pod napětím....

Zdeněk Aster