OT - muj covid

AZe aze na seznam.cz
Pátek Prosinec 31 12:51:23 CET 2021

Máme dva z Ali https://www.aliexpress.com/item/1005001824557269.html za
legrační cenu
a jeden kvůli rychlému dodání z TSB
https://www.tsbohemia.cz/contec-cms50d1_d370737.html
Netroufám si doporučovat, ale ukazují prakticky stejně.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Zahradník
Sent: Friday, December 31, 2021 12:31 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT - muj covid

Prosím tě, já mám nějaké nejlevnější všechny stejné, tak netuším, jestli
jsou dobré 😊 To si vůbec netroufnu doporučit. Cenové rozpětí oxymetrů je
docela veliké a mně se nechtělo kupovat tři třeba po 15 stovkách, ale chtěl
jsem jich právě víc. Tak jsem si říkal, zkusím nějaké levné, ty jsem koupil.
Fungovaly všechny stejně. Jestli měří dobře, to samozřejmě netuším, ale asi
bych řekl, že i jo. Asi není potřeba mít nějaké drahé dělo, tu službu zřejmě
udělá i levný kousek.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem