OT - muj covid

Vladimír Franěk vladimir.franek na mobilcz.cz
Pátek Prosinec 31 10:45:21 CET 2021

Zdar, domnívám se, možná mylně, že respirátor primárně spíš slouží k tomu, aby člověk nechrlal
virus kolem sebe. Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Friday, December 31, 2021 9:48 AM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT - muj covid

Ono je taky možný, že to tam všechen personál v posledních měsících prodělal, navíc člověk je infekční tuším v prvním pěti dnech, což je z části bezpříznakový období a z části doba, kdy většina lidí nepotřebuje do nemocnice, tak to tam až tak nehrotí.
Každopádně těch pět dní úplně nesedí, já jsem měl příznaky až dva týdny po té, co se přítelkyně nakazila, kdybych nešel na druhý PCR test, tak jsem to mohl jít vesele šířit do světa. No a druhý poznatek, ona to chytla od pacienta, který to už měl asi týden a samozřejmě měla FFP2, tolik k té spolehlivosti FFP2.