Re: PF s kvízem - jména příloh

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Čtvrtek Prosinec 30 00:19:31 CET 2021

Dne 30.12.2021 v 0:03 Miroslav Šinko napsal(a):
>  > Takže defaultně chce Windows použít program, zaregistrovaný pro
> příponu "1", případně nabídne hledání příslušného programu webovou
> službou. ;-)
>
> Toto u mna urcite neplati! Mam Win a TB mi ponukol na 2 prilohy program
> na PNG subory a na dalsiu prilohu program na TXT subory.
>
> vid foto uplne vpravo dole
> https://photos.app.goo.gl/waLvksfkDFiKJn2L8
>
> asociovane su spravne programy, staci poklikat
>
> miro

Dobrý večer,

mám to podobně (TB 68.12.1 - 64 bit, česká verze, Win7 Pro). Názvy PNG
příloh Část 1.2, Část 1.3, TXT nemám. Asociovaný prohlížeč spouštěný TB
pro content-type: image/png (v mém případě IrfanView) obě přílohy bez
problémů správně detekuje a otevře, přičemž u příloh je správný
neporadí, čemuž se nelze příliš divit.

jf