Re: Jak nejlépe odpálit MBA810?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Prosinec 29 22:12:45 CET 2021

Zdravim,

tak MBA810 jsem si hooodne snazil setrit - pro mne to byl maly zazrak, malem v cene auta (cca 1980).
a prece se mi to jednou povedlo - a to zrovna tu 'zkratuvzdornou' verzi.
jakozto basak v kapele jsem potreboval neco jako kombo.
zdroj byl pekne tvrdy, predimenzovany (pocitali jsme cca 150W) a po par tydnech cviceni doma (jenom tak jemne, at mne s tim tatka nevyhodi z domu),
jsem to dotahl do zkusebny,

chvili jsme ladili, pak chvili hrali, ale kdyz jsem se odvazal a poradne hrabnul do strun, uz to litalo!
proste ten slap (natahnout basovou strunu a pustit ji zpatky, ten dopadne s poradnou ranou a krasnym uhozem) vyvolal opravdu ohnivou reakci ...
(ok, spis s dymem, ale pekne hustym a dusivym)

dalsi kus jsme s kamaradem staveli prave s MBA2020.
ten letel jeste rychleji - dokonce to odparilo i diody ve zdroji. to odparilo myslim doslova:
na plosaku zustaly jenom 4 pary proti sobe ohnutych nozicek - tela diod se vyparily

pak jsme uz pouzivali jenom vykuchane stare elektronkove radia - ty zesilovace pak uz vydrzely dele, nez nase kapela

:)

  Sam