PF s kvízem - jména příloh

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Prosinec 29 21:40:53 CET 2021

Mne tie prilohy prisli ako Part 1.2, Part 1.3 a este jedna Part 1.4.

Roky mam TB 3.1.15 (eng) a nemam potrebu aktualizovat.

Ked prilohy ulozim na disk, su bez pripony, ale naco... Prve 2 prilohy
mi rovno TB ukazuje s ikonami pre asociovany program na prezeranie PNG,
t.j. kliknem a vidim.

Posledna priloha je asociovana s TXT editorom, t.j. tiez kliknem a vidim
- je v nej len textova pata mailu.

Ked si pozriem source mailu, k priloham su tam hlavicky:

2 krat:

posledna priloha:

Prilohy su bez nazvov suborov. Povazujem to za OK a TB tej mojej starej
verzie z toho vytazil, co sa dalo a ponukol mi to uzivatelsky kamaratsky :)

miro