Re: PF s kvízem - jména příloh

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 29 20:58:06 CET 2021

Mně ten mail dorazil s přílohami se jmény "Část 1.2" a "Část 1.3".
Tedy bez přípony, s diakritikou, s mezerou a tečkou v názvu.
Vím podivností se snad do jména souboru už nedá dostat (teda ještě by
tam mohla být čárka nebo dvojtečka).

To je záměr nebo došlo k nějaké poruše na lince, případně v mém maileru
(Thunderbird aktuální verze)?

Díky.
PL