Kvíz 4NU74 (bylo: Re: MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 29 15:40:46 CET 2021

Jo! 4NU74 mi přivezl kamarád z Prahy. Stál 120 kč.
Když mi ho dával byl celý nešťastný  - prý si to nijak neověřil při koupi,
ale v  té 4NU74  co mi přivezl je prý asi "utržený substrát".
Uvnitř pouzdra to cinkalo...  Schválně... víte co se stalo?
:-)