MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita

Úterý Prosinec 28 21:53:14 CET 2021

Ale někdy mají kantoři pochopení ... při zkoušce ze silnoproudých
strojů, což byla u nás elektrotechnologů okrajová záležitost, jsem měl
vypočítat střední hodnotu z 6 cestně usměrněného průběhu. Vyšlo mi to
blbě, protože vyšla větší, než vrcholová. Tak to zkoušejícímu říkám. Byl
nadšený. Prý - víte kolik lidí by mi tady dokázalo tvrdit, že když mi to
tak vyšlo, tak to přece takhle musí být?

Anděl