Kouzelné čtení

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Prosinec 28 21:47:22 CET 2021

Zdravím!
Vnoučata dostala k vánocům knížky "kouzelné čtení".
https://www.kouzelnecteni.cz/co-je-kouzelne-cteni/
Viděl jsem to dnes poprvé a dost jsem na to zíral. Tušíte někdo, jak to funguje? Zvuk je evidentně nahraný v peru a knížka pouze poskytuje nějaké identifikátory toho, co se má přehrávat. Na první pohled bych řekl, že je to nějaké RFID nebo něco na ten způsob, ale ikony v knížce (kolečka o průměru cca centimetr) jsou mnohdy vytištěné velmi hustě vedle sebe a identifikuje je to naprosto bezchybně. Jinde se v knížce zas kliká přímo na obrázky náhodně rozmístěné po stránkách. A jsou k tomu nálepky ovládacích čudlíků MP3 přehrávače (člověk tam může nahrát vlastní záznam a spouštět ho touhle nálepkou, kterou kamkoliv do knížky nalepí). A ty nálepky jsou proti světlu průsvitné a žádnou "nálepkovou" elektroniku v sobě nemají).
Tak fakt netuším, jak je to udělané. Každopádně je to geniální nápad na nekonečně rozvíjitelný systém...
Nezkoumal jste to někdo?

Jakub Šerých