OT: JWST - konecne!

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Prosinec 28 20:48:57 CET 2021

Ano, L2. Servisny vylet by nielen ze nebol bezny, myslim, ze by bol
nerealny (este peknych par 10-roci). V predchadzajucom prispevku som
vyslanie opravarov porovnaval s Hubbleovym dalekohladom, t.j. ludsku
posadku s ocakavanim jej navratu na Zem!

Balu dobre napisal o robotickej misii, to zrejme mozne bude.
Bez potreby jedla a hlavne navratu.

miro