MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita

balu balu na k-net.fr
Úterý Prosinec 28 20:30:41 CET 2021

Ahoj,

mas tam chybu, meter stvorcovy ti vyrobi 9 nF, nie pF.

Ak mas obojstrannu pasku, mozes si ho vyrobit. 1 cm^2 plochy na 0.1 mm
hrubke vytvori vo vzduchu 8.85 pF. Ak zahnes jednu stranu cez druhu
stranu 18 pF. Ak pouzijes kapton (er = 3.4) tak mas presne co si hladal,
62 pF :-)))

Zmeral som hrubku pasky, ktoru som nasiel doma, ta je dokonca len okolo
70 mikronov hruba. Takze 88 pF, 23% uspora plochy! :-)

b.