OT: Tlakovy ventil pro splachovani zachodu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 28 13:20:03 CET 2021

Dobry den

dovolim si zajit trochu mimo elektro - shanim nejaky ventil na
splachovani zachodu. Ted je v podhledu takovy mackaci ventil
ktery se po uvolneni zavre s nejakym zpozdenim. Je tam pakovy
mechanismus a snurka za kterou se taha - ta tahne paku ktera
macka ventil a zachod splachuje.

Jenze je to nespolehlivy kram - obcas se spatne vraci a proteka
hafo vody. Rad bych to necim nahradil.

Napadl mne kulovy ventil, ale potreboval bych nejaky ktery se
otaci mensi silou. Ze by se tam dal nejaky mechanismus s pruzinou
ktera by to zavirala a tahanim nebo tocenim by se to oteviralo.
Zpozdeni zavirani neni nutne.

Nevite - delaji se kulove ventily ktere nejdou tak ztuha ? Nebo
je muj pozadavek mimo realitu ?