OT: JWST - konecne!

balu balu na k-net.fr
Úterý Prosinec 28 09:03:01 CET 2021

uvidime ako nerealne. Ak nebol navrhovany ako uplne neopravitelny, t.j.
ze sa tam nebude dat doplnit palivo, helium, alebo neda sa vymenit
suciastka tak si viem predstavit servisnu misiu. Ak sa ma zacat lietat
naspat na Mesiac uz o 2 roky alebo na Mars uz onedlho, je to idealny
ciel pre roboticku, alebo aj bioroboticku treningovu misiu. Chladivo ma
dojst niekedy o 10 rokov, casovo to zapada.

Verim, ze nad tym uvazovali aj v NASA. Uvidime :-)

b.