OT 5G - muj covid

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Prosinec 28 05:30:36 CET 2021

Právě nám instalují nové lampy a tak jsem zvědavý zda ... ?
Tož o 5G.
Možná to souvisí s výstavbou co tu bude mít pan Passer.
Pan Passer BB Centrum Praha.
Když se tady lidi bouřili kvůli možné stavbě domu na "plácku"
tak tam nechal postavit hřiště pro děti a i pro dospělé.
Snad to píšu správně a jestli je to tak, hřiště už stojí a byl to fofr,
tak velké díky.
Jindra Polívka