RFID - lamerske dotazy

Pondělí Prosinec 27 21:18:43 CET 2021

Zabyval jsem se tim pre nedavnem, ale uz jsem vetsinu zapomel. Delal
jsem spis takovou specialitku, kdy bylo potreba pres NFC prenaset
napajeni k prekresleni e-ink displejea asi 2kB dat, funguje to skvele.
Je opravdu uzasne, co dokaze rezonance, 12V pri vzdalenosti cca 3cm a
odberu nejaka mA...
Urcite existuji cipy, ktere maji libovolne naprogramovatelnou EEPROM, ja
jsem pouzil dokonce cip s 3kB RAM. Jsou asi 3 zakladni ruzne normy,
detaily uz si nepamatuju ale informace jsou celkem volne ke stazeni.
A na cteni shluku cipu je taky nejaky mechanismus, neco na principu, ze
odpovidaji postupne podle vyslaneho kodu ale nepotreboval jsem to tak
jsem to ani podrobne nezkoumal. Jen jsem postrehnul, ze to norma resi.
Jako vysilac jsme pouzili tohle WaveShare vývojový kit NFC/MIFARE
ST25R3911B | laskakit.cz
<https://www.laskakit.cz/waveshare-vyvojovy-kit-nfc-mifare-st25r3911b/>
, umi to asi vsechny normy a ma to slusny vykon, i kdyz cip uz je asi
zastaraly. Vyhodou je opensource firmware.