Kicad 6

Ondra ebastlir na seznam.cz
Pondělí Prosinec 27 15:43:19 CET 2021

Píšeme obá o win verzi ?  Jde ti i 3d zobrazení?

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vojtěch Petrucha
Sent: Monday, December 27, 2021 1:40 PM
To: HW-news
Subject: RE: Kicad 6

zdravim,

jsem to na zkousku nainstaloval na jeden novy laptop co tu mam.

projekt natahany v 5.1.8 to otevrelo bezchybne (docela velka ctyrvrstva dps cca 220x130mm)

smazal jsem jednu caru a zkusil natahnout znovu, slo v pohode..

jako pozmenena nejaka tlacitka, uvidim az v tom neco vyrobim od zacatku

kdyby to jen pomohlo od toho obcasneho trapeni, ze se schematicke znacky nactou jako obdelniky s otazniky (po kopirovani casti schematu odjinud treba), tak by to bylo super..

v.

> Od: "Ondra" <ebastlir na seznam.cz>
> Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 27.12.2021 12:33
> Předmět: RE: Kicad 6

Tak nevím, jestli je to podle hesla "zvyk je železná košile", ale jsem nějak
v rozpacích.
Převod desek z verze 5 tak někam napůl.
Když chci tahat cestu, tak se nevyhybá padům a cestám, které se mají
obcházet. Zapnutou tu vlastnost mám.