OT - muj covid

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Prosinec 26 13:55:09 CET 2021

Zde bych asi oponoval, že to samé se může objevit po nákaze covidem, co
když po 10 letech začnou ti co prodělali covid, hromadně umírat třeba na
rakovinu plic? V tomto myslím je to 1:1, očkování : covid
Navíc si myslím, že většina z nás do sebe cpe takové chemie, v podobě
léků jejichž negativní účinky jsou prokázané a popsané v příbalovém
letáku, chemie v potravinách, ve vzduchu atp.
A pochybuji, že většina co tyto léky užívá si tyto informace o
negativních účincích vůbec někdy přečetla, mě nevyjímaje.

Očkování je o tom, že rapidně přavažují poziziva nad negativy. Ono
dlouhodobé negativní účinky se prokazují velmi špatně, navíc vždy s
novými technologiemi/poznatky se občas něco i otočí, teď mě napadá např.
nezdravá vajíčka a sádlo, dnes už je to myslím naopak a oboje se bere
jako zdraví prospěšné ale trvalo to spousty let, než se na to přišlo...
Libor