OT: jaky lak pouzit na akrylovou barvy ve spreji?

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Neděle Prosinec 26 09:50:21 CET 2021

Pěkný :-) A mám dobrou zprávu, ty trubky nejsou podle vzhledu vodovodní (materiál PP) ale odpadní (standardně z PVC), což je rozdíl. U nepolárního PP není rozumná šance jej něčím natřít, PVC se dá, za použití rozpouštědel která jej naleptávají (tetrahydrofuran, možná by stačil chloroform nebo aceton). Výsledek sice taky není žádný zázrak, ale drží to o chlup lépe.

Aleš Procháska