OT: jaky lak pouzit na akrylovou barvy ve spreji?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Prosinec 26 09:05:31 CET 2021

Zdravim,
jasne , neni zadny problem.
naprosto chapu, ze to neni mozne popsat.

navic, puvodne jsem mel v umyslu to udelat jako interier nejake kosmicke lodi,
pak se mi zalibil dizajn steampunku, takze to nakonec bude takovy ... nuz gulas.

pouziju, to co prijde pod ruku.
a do panelu jeste pozdeji chci i nejake blikave ledky - na zacatek jenom blikani,
pozdeji i nejakou signalizaci kdeceho

  :)

https://ibb.co/m53jPSH
https://ibb.co/KGf2RnT
https://ibb.co/8g1df1Z

PS: ty fotky to je i s bordelem, neni to dokonceny ...
Sam