OT - muj covid

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Prosinec 26 03:10:39 CET 2021

Nedávno mne rozveselil jeden vtipný příspěvek do diskuse kde se podobně
jako tady spousta lidí hádala o očkování. Kdosi tam poznamenal, že teď
kdy po druhé dávce následuje třetí a možná i další už je nad slunce
jasné, že za očkováním stojí Bill Gates protože to začíná připomínat
aktualizace windows.

S.P.