OT - muj covid

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Prosinec 26 02:53:36 CET 2021

Chlapi, neblázněte, tyto statistiky jsou už asi 2 měsíce k dispozici,
vždy za minulý celý týden:

https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky

konkrétně grafy:
Srovnání očkovaných a neočkovaných podle zastoupení v populaci za týden
13. 12. - 19. 12.

V mé věkové skupině 40-49 let riziko hostipalizace 7,6x nižší než u
neočkovaných, zanedlouho bude 11,4x, protože třetí dávka, ale bude to
ještě stoupat, protože je třetí dávkou očkováno v této věkové skupině
málo lidí a statistika je zkreslená, u lidí 50-59 let je poměr
neočkovaný/booster 120x, u kategorie 60-69 let 89x.

Pravděpodobnost, že skončím na JIPu je i bez boostru pro mě 23,7x nižší
než u neočkovaného.

Pokud chcete podobná data (bez jmen) za konkrétní lidi, v tomhle je
docela otevřený hejtman Vondrák (např.
https://twitter.com/ivondrak/status/1470369897205088258), zveřejňuje
pravidelně. Hejtman Vondrák není doktor, je to absolvent VŠB, takže má
vzdělání podobné většině členů této konference. A stejně jako třeba já
věří, že pravdivá a reálná data mohou změnit názory významné části
zabejčených odpůrců.

Standa