OT - vax/antivax

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Prosinec 25 23:41:34 CET 2021

On Sat, 25 Dec 2021, Miroslav Mraz wrote:

> 4. Proti negativním účinkům očkování se lze i pojistit (např.
> https://www.uniqa.cz/aktuality/uniqa-ma-pojisteni-pro-komplikace-po-ockovani-proti-covidu-19.html),
> zřejmě se lze i soudit
> (https://advokatnidenik.cz/2021/01/27/soucasny-stav-nahrady-ujmy-zpusobene-ockovanim-proti-onemocneni-covid-19/).
> Ale to jsem teď narychlo našel na webu, chtěl bych to vidět v praxi (zvláště
> potom co mi přišel nedávno od soudu naprosto nesrozumitelný přípis, týkající
> se událostí 25 let starých).

Vypravel mi kolega o jeho znamem co byl nejak dobre pripojisteny na
zavaznou nemoc. Kdyz pak dostal raka, tak pojistovna nejdriv plnila
nadstandardni peci, ale kdyz to nevedlo k vysledku, stav se zhorsoval
a bylo treba plnit dal, tak najednou stopka. Pod nejakou zaminkou plnit
prestali, at se s nimi soudi. S nulovou sanci ze se dozije rozsudku.