Napinaci ram na SMT planzety

jurp jurp na volny.cz
Sobota Prosinec 25 21:10:13 CET 2021

Se sablonou nemam problem. Dvorni dodavatel mi vypali co si reknu.
Kdyz jsem se ho ptal co delaji casteji, bylo mi receno, ze ZelFlexy.
Na meho cinana a vyzkouseni se mi ale nechce pustit ~2500$.
Proto hledam neco s cenou ~1000$, to nejak jsem schopen si oduvodnit
u vedeni, ale hlavne i sam sobe si.
VectorGuard jsem tak nejak z duvodu pouzivani vyztuznych hran na krajich
a castejsimu servisu napinacich hadicek (dle referenci) odsunul mimo adepty.

Kontakt si klidne vezmu, kdyz tak privatne.

JURP