AUDI a3 r.v 2000 klima jednotka pinout, aneb kam pripojit K-line diagnostiku na stole ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Prosinec 25 11:31:06 CET 2021

hezke svatky.
na aute audi A3 r.v.2000 1,6 benzin/APF nejak zlobi jednotka
klimatizace. podivne kolisaji otacky ventilatoru a nelze se s ni spojit
VAGem pres k-line. VAG napise ze moc chyb a v okenku nazvu jednotky jsou
nesmyslene znaky. jednotku jsem vyndal, vymenil jedinej tlustej elit a
nepomohlo to. rad bych ji pripojil na stole k dianostice a zjistil,
jestli je problem v dratech v aute nebo v jednotce. lze z integracu nebo
nekde na webu vycuchat zapojeni ? mame doma takovy podobny auta uz 3ks,
tak bych si klidne zaplatil nejakej pristup k informacim, jestli to jde :-)
jednotka je 8L0 820 043 M a fotky pcb jsem dal na rajce.
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/audi_A3_8L_klima/
asi ji za par supu koupim nekde na vrakaci, ale pres svatky mam cas se v
tom porejpat.
dik za info.
tomik.

--