OT - muj covid

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 25 10:49:54 CET 2021

Hmm zajimave...ja celou covidovou epidemii ziju v presvedceni, ze jsem
ho prodelal hned v lednu/unoru 2020, kdy jsem mel snad 6 tydnu silenej
kasel a strasne blbe se mi dejchalo...zadejchval jsem se pak jeste snad
6 mesicu nasledne ...pricital jsem to HO a ze nikam moc nechodim.

Zaujalo me to coz napsal viz nize. Ja jsem totiz v listopadu naprosto to
same dostal znovu...privezl to kluk v patek z vysoke (test mel
negativni, protoze je testuju kdyz jim neni uplne dobre)...jemu bylo
blbe asi tri dni a tejden kaslal, ale pohoda. Zena to dostala asi dva
dni na to (babrala se s tim cca 10 dnu a dostala ATB) a ja asi az za
tyden...kaslal jsem jak zjendanej 3 tejdny. Oba jsme meli PCR negativni,
obvodacka me poslala jeste na rentgen kde pry take vse ok. Ale funel
jsem, ze jsem mel problem dojit od auta k ni do ordinace. Jo a takova
divna ridka ryma...v podstate se cloveku udela behem sekundy kapka u nosu.

Proc to pisu, ze me zaujaly ty pocity zimy. Ja mel jeste mesic (a nekdy
se to stale objevuje i ted) kazdy vecer zachvaty zimnice a obcas bolest
svalu...mohl bych si podle toho ridit hodinky...18h a jektaly mi zuby
jak v Nastence v Mrazikovi...dve deky horkej caj...horecka zadna jen
silena zimnice za dve hodiny jsem se zahral a druhy den zase ok.
Postupne se to ale zlepsovalo a ted to mam treba jen 1x za tyden...nebo
10 dnu.

Vubec netusim jestli to je nebo neni covid...vsechny testy jsem mel vzdy
negativni.

V kazdem pripade tyhle dva pripady byla novinka...nikdy za celej zivot
jsem takhle nemarodil...a nebyt tech negativnich testu tak jsem
presvedcen, ze to je/byl covid.

V kazdem pripade ted ten druhej pripad byl uz po dvojitem ockovani (jdu
ted na treti) a proti tomu roku 2020 to bylo celkem rychle za mnou a i
mensi nasledky...sice jeste trochu funim, ale jinak ok.

Tak to by me teda fkat zajimalo co tu lita za brajgl.

RV