doporuceni , zalozni zdroj k cerpadlu krbovych kamen, nahrada PG 500 bat 44Ah ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Prosinec 24 14:51:50 CET 2021

Zdravim

ja pokukuji po tomhle (ale v ruce jsem to zatim nemel) -

  https://www.abctech.cz/zalozni-zdroj-mhpower-mpu-1200-12-ups-1200w-cisty-sinus-12v_d36385.html

pisou tam ze ventilator se spina kdyz to pracuje z baterky nebo
kdyz dobiji baterku a teplota vevnitr presahne 45st. Takze pri
normalnim napajeni se site by to melo byt tiche, ale vyzkousene
to nemam.