OT Moze sa problem Log4j vztahovat aj na ST utility (Cube*)?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 23 16:13:24 CET 2021

Vidím do toho úplný prd. Javu nenávidím a používám jen když to opravdu
jinak nejde. Tak se možná ptám totálně blbě.

Pokud někde najdu řetězec "Log4j", ale v aplikaci nikde není soubor
"log4j-core.jar".
Je možné, že i tak je daný SW produkt zranitelný?
Může si aplikace ten logovací kód natáhnout odněkud jinud, nebo ho mít
zalinkovaný v nějakém jiném souboru?

Já jsem v nějakých SW ten *.jar našel, ale jsou to staré SW, které
stejně nepoužívám (všechno nějaké variace na Eclipse, nějaký Atollic a tak).
Tak jsem ten soubor sprostě smazal.
Je to dostačující, nebo musím opravdu poctivě najít na celém disku přímo
ten řetězec "Log4j"?

Díky.
PL