Vyber mycky (Bylo Re: Mycka Bosch - chyba E09 - netopi)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 23 12:17:30 CET 2021

Ty kuchyňský technologie dokážou překvapit:-) Mě jednou myčka přestala
fungovat, vždycky se po pár minutách prvního kroku zastavila a blikal error.

Našel jsem, že čerpadlo nečerpá, jen vrčí. Když jsem ho vyndaval, abych
našel náhradu, zjistil jsem, že je uvnitř střep, velikost tak 1,5 cm. Bylo
to rok, možná víc, po incidentu, kdy se při mytí rozpadla váza. Nedovedu si
moc představit, kudy se tam dostal.

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Miroslav Draxal <evik na volny.cz>
"Dobrý večer, taky se může objevit dost záludná porucha. Ty vrtule jsou
svařované ze dvou částí, horní a dolní. Někdy to v tom sváru praskne a voda
místo toho aby tryskala přes ty správné otvory, tak stříká bokem vrtule.
Pokud to není natlakované, tak to vypadá jako dobře svařené. Jednou jsem
řešil a nemohl jsem na to přijít. Bylo léto, vynesl ven myčku, zablokoval
spínač ve dveřích a zapnul. Hned bylo vše jasné.
Míra