Zas tie termity... alebo Ako sa povie...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 22 20:03:42 CET 2021

[preposielam]

Ano Z11 je vstupna impedancia, to zodpoveda aj S11, ale co je Z22
vzhladom na Z11, to si uz neviem spomenut. A tak som dufal, ze
slovensky ci cesky nazov mi nieco napovie. Rad by som ale pochopil
fyzikalny vyznam tych parametrov. S-parametre si pamatam, ale Z uz
nie. Preto som sa pytal. Aj ked nieco ma prave napadlo v suvislosti s
odporovym delicom. Skusim o tom este porozmyslat. A snad mi nieco
poradia aj tunajsi radioamateri, aj ked si myslim, ze tych, ktori maju
doma sietovy analyzator asi vela nebude.

A.