OT Moze sa problem Log4j vztahovat aj na ST utility (Cube*)?

Marián Hubinský marian.hubinsky na elso.sk
Středa Prosinec 22 19:57:32 CET 2021

Jano,
vcera vecer sa zobudili automobilky a chcu od nas potvedenie ze Log4j sa
netyka nasho SW.
Spravil som jednoduchu vec, stiahol som zdrojaky a aj kompilovanu verziu
Log4j a nechal cely disk prehladat na vyskyt retazcov.

zistenie:
Pouziva to dost vela programov, napr: Freecad, Inkscape, Lotus, Arduino
IDE dokonca aj HP program tlaciarne z adresara c:\windows\APPS
Hlavne ten tlacovy soft ma zdvihol, lebo tomu system automaticky otvori
porty.
Programy na vyvoj ako Arduino a pod. mozes kludne zablokovat na Firewalle
a nic by sa nemalo stat, pokial to nieje program co potrebuje komunikovat
zo serverom na overenie licencie.

--
s pozdravom
Marián Hubinský

e-mail: marian.hubinsky na elso.sk,   mobil: +421 905 652 001

Elso Philips Service, spol. s r.o.; Jilemnického 2/53, 911 01 Trenčín;
tel: +421 326 582 410, +421 327 431 690; fax: +421 326 582 592; web:
www.elso.sk; IČO:31423388, IČ DPH: SK2020384168