Re: přerušovač pro LED

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 22 19:11:49 CET 2021

Tak si odpovím sám - narazil jsem na vánoční světelný řetěz, kde je možnost
blikání/ trvalého svícení.
Na desce je jediná součástka  se třemi vývody. Dělá přesně to co
potřebuju.. V příloze je fotografie toho IO, ale nedaří se mi ho
identifikovat.
Pomůže někdo prosím, hledání na webu mi nejde , mám asi jiný internet než
ostatní.
Děkuji!

Bez
virů. www.avast.com