[OT] levny vodomer s impulsnim vystupem

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Středa Prosinec 22 16:44:21 CET 2021

Dobrý večer,
tak vodoměr běží cca měsíc a zatím bez komplikací. Čas odečtu jsem
prodloužil na 10min.

v příloze grafy ze spotřeby a měření průtoku

V.Loula

---------- Původní e-mail ----------
Od: quattrohaje na haje.cz
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 23. 11. 2021 11:03:58
Předmět: Re: [OT] levny vodomer s impulsnim vystupem
"Jak jsem slíbil je tam smyčka cca 5minut (focení, obracení fotky,
rozpoznání digital, rozpoznání analog, odeslání MQTT) , podle LOGu to nejde
posílat častěji, opravdu na to potřebuje min. 5minut
po dobu těch 5minut to má spotřebu 1.2W, s tím když fotí to vyletí na 2.6W
(cca 10sec).

Možná nějaké uspávání půjde, nechám to takto, i kdybych to měl vypnout a
jednou za půl roku zapnout a vyfotit stav (k vodoměru mám trošku složitější
přístup)

Běží to v ostrém režimu cca 24h, žádný zásek, ráno jsem to akorát na chvilku
odpojil kvůli připojení wattmetru

---------- Původní e-mail ----------