Python try/except ve funkci

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Prosinec 22 15:37:14 CET 2021

Jo, tak to chápu. Od té doby, co počítačoví vědci objevili, že
nekonstantní globální proměnné jsou zlo, tak v novějších jazycích máte
velký problém. Ani ne tak v tom pythonu, ale před pár léty jsem chtěl v
rustu udělat obsluhu přerušení bare metal na STM32. Pokud potřebujete
data v přerušení nějak synchronizovat s hlavní smyčkou (a to většinou
opravdu potřebujete), pak se bez nějaké nekonstantní globální proměnné
neobejdete. V rustu se mi to alespoň trochu čistě vyřešit nepovedlo, tak
jsem to vzdal. Možná to od té doby už někdo vyřešil, ale stejně to
zabilo můj zájem o tento zajímavý jazyk.

Mrazík