Reset mobilu

Středa Prosinec 22 09:06:08 CET 2021

Kdysi dávno jsem dostal do rukou notebook Dell Latitude řady C (asi C610),
to bylo snad s Pentium M. Byl zamknutý heslem BIOSu... Jako nechtělo se mi
to řešit, ale majitel mě přemluvil, že určitě na něco přijdu. Tak jsem
zavolal na podporu Dell a tam to nějak ověřili, jestli ten notebook není
kradenej... a dostal jsem nějakej kód nebo postup jak to odblokovat. No,
vlastně spíš než jestli není kradenej, viděli, že je to bazarovka s cenou
pár stovek :-D

Jinak, android mobil se nechá resetovat přes ty tlačítka, jednou jsem to
dělal, když dcera zapomněla kód, návod tu nejspíš někdo dával. Netuším,
jestli to funguje u všech mobilů a verzí androidu, skoro bych se bál, že s
těmi novými bude problém... Pak bych zkusil i nějaký servis, i kdyby to
mělo stát třeba 500, lepší než mít drahé těžítko.

P.K.

út 21. 12. 2021 v 23:12 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>