Re: OT: Výměna skla displeje u MT

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Prosinec 21 11:21:24 CET 2021

Dobrý den,

No, já měním vždycky celý displej. Když se mění jenom samotný dotyk, tak
se musí ten starý dotyk od displeje odlepit, displej vyčistit, potom se
to musí upnout do přípravku, přilepit UV lepidlem a vytvrdit. A teď si
to představte. Odlepit tak, aby to displej přežil (ohřát a odřezat zubní
nití). Vyčistit od původního lepidla tak, aby tam žádné nezůstalo.
Vyrobit přípravek, který je pro každý mobil jiný. Nanést lepidlo a
nalepit sklo tak, aby tam nezůstal žádný prach. To je docela velký
problém. Lepidla tam musí být správné množství, když je málo, tak jsou
tam fleky, když moc, tak to teče okolo, a zasere displej, případně
elektroniku z druhé strany. Mít UV lampu, kterou se to vytvrdí.
Dělat to doma je děsná pakárna, já jsem si to vyzkoušel na starém
nefunkčním displeji, a od té doby měním celý displej i s dotykem.
Pokud to budete posílat do servisu, tak je to jejich problém, ale doma
sám bych se s tím rozhodně nepatlal.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip